miércoles, 25 de enero de 2017

Encàrrecs ben variats

Durant els meus anys com a ceramista he fet bastantes peces per encàrrec. Algunes m'han suposat un veritable repte, per no dominar del tot la tècnica o per ser quelcom tan gran (de significat, més que de tamany) que al principi no me'n veia capaç. N'hi ha d'altres que les he fet amb més il·lusió i carinyo que mai, sobretot si conec la persona que ho rebrà.
Que algú em faci partícep de la il·lusió de fer un regal, d'una celebració... en definitiva, d'un moment especial, és molt molt molt gratificant.
Moltes gràcies a tots els que heu confiat en mi, aquí teniu un recull d'algunes peces que he fet durant els últims mesos:

-Testos amb frases personalitzades
No saps què regalar i l'acabes encertant, amb un test personalitzat i una planta pel nou pis!
Gràcies! Encantada de que tingueu objectes que us recordin la gent que us estima amb paraules tan maques.

Fets amb argila refractària de Sio2 (PRAF i PRG), decoració esgrafiada en engalbe de cobalt. 1260º


"Les millors coses de la vida no són coses"

"Hem nascut per ser feliços, no perfectes"

"Viu l'ara. Feliços 30"



-Campaneta ballarina
Fa cosa de dos mesos, quan vaig començar a fer les campanetes que ja han sortit en aquest blog (aqui), em van encarregar fer una peça especial per una mestra de dansa, així que vaig decidir reinterpretar-ne una amb l'aspecte d'una ballarina. La camisa dringa amb la faldilla i aquesta amb les cames. Moltes gràcies per la llibertat i la confiança que em vau donar! M'ho vaig passar molt bé fent-la :)
Gres, òxid de ferro, fil de cànem i tronquet de la Ribera Salada. Monococció a 1260º




-Teuleria Cama
La cirereta del pastís per acabar l'any 2016! Un regal especial per una persona entranyable i molt estimada, la reproducció de la seva casa i el record de la teuleria que va ser, amb les totxanes i teules assecant-se al sol al costat del noguer. Ha sigut especialment bonic per mi fer aquesta peça, a l'estiu el Robert em va ensenyar el que queda del forn de bòbila i em va estar explicant com funcionava i el que ell en recordava. Admiració i respecte ♡. Moltíssimes gràcies família!
Argila refractària de SiO2, engalbes (entre ells, el propi fang que s'utilitzava a la teuleria) i òxid de ferro. 1260º






-Joc de bols Harry Potter
Bol gran i quatre de petits per un noi que estrena casa. Al ser tan fan de Harry Potter, què millor que una vaixella especial? Ulleres i raig presents però subtils.
Gres, esmalt blanc mate i el mateix esmalt colorejat amb òxid de coure, 1260º




-Espelmatori #25
Una noia que va estar regalant ceràmica a les seves amigues durant uns quants aniversaris, finalment li toca a ella rebre'l! La seva mare va entrar al taller i em va explicar que pels 25 de la seva filla li farien 25 regals, i que "uno de ellos, tenía que ser de barro"!
:D toma! Moltes gràcies!

Argila refractària i engalbe verd, 1260º




-Cendrer A&A
Regal d'un amic invisible per una parella que comparteix inicial. Sempre junts!
Argila refractària i engalbe blau de cobalt, esmalt transparent 1260º




-Placa "Cabana de Palla" per l'Escola Agrària de Tàrrega
En commemoració a la feina feta durant dos cursos a l'Escola Agrària de Tàrrega. Un projecte de bioconstrucció a càrrec de l'arquitecte Arnau Bujons, Casetadepalla. Podeu seguir-ne el blog aqui: http://casetadepalla.blogspot.com.es/
Moltes gràcies per comptar amb mi, encantada que us hagi agradat! 
Argila refractària i òxid de ferro, monococció a 1260º




-Arbre-joier
Un dels encàrrecs que vaig fer per una colla d'amigues, elles són cinc. Cinc ocellets de porcellana que reposen damunt les branques i arrels d'aquest arbre. Les branques pels anells, la safata per les pulseres.
"Com les arrels, l'amistat és fonament, vincle i creixement"
Moltíssimes gràcies noies! Va ser un autèntic plaer, de veritat!

Argila refractària, porcellana, òxid de manganès i de ferro. 1260º








No hay comentarios:

Publicar un comentario