martes, 10 de enero de 2017

Adults Creadors

Ja fa un any i mig que ofereixo l'Obrador com a espai de creació per adults que es vulguin iniciar en la ceràmica o d'altres que ja en saben i només necessiten l'espai i algun assessorament.
He de dir que n'estic totalment satisfeta. Veig com assoleixen els seus objectius, se'n van satisfets amb les seves creacions i sobretot, contents de l'experiència. Això és molt gran!

Jo també he après molt durant aquests mesos, m'he adonat de com de limitats estem, de lo poc que confiem en les nostres habilitats, dels prejudicis que tenim... Fora tot això!
Prou de dir "ui, jo no en sé gens...", "jo no podré pas fer una peça així..."


TOTS SOM CREADORS

Tenim la capacitat de crear objectes pel simple gust de fer-ho. Busquem la bellesa, tenim idees... Donem-los-hi forma!

Penso que el treball amb el fang pot ajudar molt a treure'ns la inseguretat que sentim quan ens proposem fer alguna activitat que no dominem. És un material maleable, suau, que respon a la nostra gestualitat i el més important, aquí ningú et jutjarà.
Òbviament hi ha temes tècnics que s'han de fer bé perquè la peça "aguanti" però més enllà d'això... estàs jugant amb el fang, deixa't anar, no tens cap pressió, juga, juga... com quan érem petits.

Us animo a tots i totes a provar-ho, serà una experiència bonica, segur.

Trobeu més informació sobre els cursos de ceràmica per adults aquí.

Aquí teniu un recull d'imatges de les peces d'alumnes que han passat per l'Obrador:










Ara no recordo on ho vaig veure ni qui ho deia, però us deixo amb aquesta encertada frase ;-)


"No et diguis a tu mateix "no puc" perquè l'inconscient al final s'ho creurà"






No hay comentarios:

Publicar un comentario