sábado, 2 de septiembre de 2017

Nova etapa

Pas a pas es va fent camí... Ahir vam acabar la temporada d'estiu a l'Obrador omplint el taller de petits pastafangs amb moltes ganes de jugar i, perquè no dir-ho, d'embrutar-se... ^^ visca la barbotina!!
Gràcies a tots, de veritat, per la vostra alegria, confiança i interès. Heu fet d'aquest un altre estiu fang-tàstic! :)

Dic que comença una nova etapa perquè serà el primer any que em dedico exclusivament a l'Obrador, a poc a poc he anat deixant les altres feinetes que m'ajudaven a tirar endavant i s'han d'anar fent cops de cap per poder avançar. Per tant, el taller estarà obert de dimarts a dissabte a horari complet. Dilluns tancat per descans i gestions.

Una altra novetat és l'estrena del web de l'Obrador, on hi tindré tota la informació més ben endreçada i visualment més atractiva i de més fàcil accés. Així doncs, aquest blog, que porta el meu nom juliaceramica, tornarà a ser per a coses més personals, totes relacionades amb la ceràmica, però no necessàriament amb l'Obrador. Exposicions, viatges, reflexions... tot el que cregui oportú de compartir.

Aquí teniu l'adreça de l'Obrador per si hi voleu fer una ullada:

I la bomba: en unes hores estaré arribant al Marroc per passar una setmana amb l'Aïcha, una ceramista bereber de 82 anys, aprenent del seu art ancestral i veient com treballen i decoren les seves peces... pràcticament igual que fa tantíssims anys. 
Hi vaig becada pel departament de francès de l'Escola Oficial d'Idiomes de Tàrrega, que va aprovar el meu projecte Terre et Feu, centrat precisament en la ceràmica femenina que es fa al Rif.
En la mesura que em sigui possible, aniré documentant la meva experiència en aquest mateix blog i al meu compte d'instagram @juliaceramica

Gràcies a tots els que m'acompanyeu en aquesta història💚💛💜




No hay comentarios:

Publicar un comentario