viernes, 30 de diciembre de 2016

Inspiracions




D'uns mesos cap aquí m'adono que estic omplint la meva ceràmica de fulles i elements naturals. Sempre he fet dibuixots als marges de les llibretes, a qualsevol paper mentre parlo per telèfon, i aquí també, ara tot són fulles. I ara em pregunto, i per què? M'encurioseix com canviem constantment, ens influeixen coses, moments, persones, llocs... I després, tot això va apareixent, per aqui i per allà.




Noto un canvi en mi, personal i professional. Sóc més conscient d'aquests moments que m'omplen i intento recordar-los quan em sento més "buida". En lo professional també m'hi noto un canvi. Ja no val el "bueno, no és el que esperava però ja està bé...". No. Prou justificacions, he vist que si m'exigeixo més (sense obsessionar-me, cuidado!), després estic infinites vegades més satisfeta del resultat. Llavors em sento bé, i veig que a la gent li agrada el que faig i encara em sento millor. I aquí és on tot té sentit. Faig el que m'agrada, ho faig bé, el millor que puc, i a la gent també li agrada, m'ho diuen i a sobre, em compren peces!

Tot sovint he de fer aquesta mena de reflexions per adonar-me de l'afortunada que sóc de treballar amb la Terra, juntes creem objectes bonics i amb ànima. Tinc sort de passar tantes hores en un lloc on m'hi sento com a casa i d'emocionar-me a l'obrir els forns.

Gràcies per tant i que el 2017 vingui ple de moments màgics, alegries i molt fang!

Salut!


No hay comentarios:

Publicar un comentario