jueves, 7 de abril de 2016

Formacions, deformacions, transformacions

Una sèrie de peces que comencen a veure la llum. M'agraden molt les infinites possibilitats que em dóna el fang... I sobretot les que estan relacionades amb diferents textures i acabats. Per fer aquestes peces he triat l'argila refractària perquè la xamota és el que m'interessa aqui. No només perquè augmenta la resistència de la pasta i m'hi permet jugar com jo vulgui, si no per l'acabat que li acaba donant. Aquest torradet, la textura aspra, ruda, que segons com, talla... Li dóna a la peça tota una personalitat. 

Totes les peces estan cuites a 1270*C en forn de gas, les d'argila refractària en reducció (primers experiments que faig i que m'estan agradant moltíssim) i les d'argila refractària negra en oxidació. 








No hay comentarios:

Publicar un comentario